Sunday, January 1, 2012

Status aku takder sorang pun like!!!

Assalamualaikum...

sila korang lempang aku sebab tak tulis post dah 2 minggu!
weh...aku tak malas okes..makin rajin aderlah...yo! yo! saya budak tingkatan 4 yang pening kepala sebab kerja sekolah suma terabur bawah meja...
mehmeh ucap tahniah pada saya sebab tertolak ke kelas science yang ketat dengan budakbudak mables tu!~~teruk kot..keja sekolah penuh tiaptiap suku hari.kejutan budaya. o.O o~O o#O

ader satu topik harini,alaaa...apa lagi.pasal fesbook la...,takkanla pasal pelajaran kot,hikhik
pernah rasa tak keperitan memiliki status yang begitu tidak menarik rakanrakan untuk mengelike??
pernah?pernah?


macam ni...



kesian betulkan kt minah ni?hoho
anyway.....malu kot kalau kita buat status tapi tak ader sorang insan pon yang mau like.
rasa macam disisihkan ja

sebab tu la aku kesian hooo kalau ada orang tu buat status tapi 10 minit tak ader sekor pon nak like.
yala..sapala nak like kalau cakap macam ni

now i'm at kelantan

sampai tetiap hari mamat friend aku dalam fesbook ni buat status update pasal location yang dia ada sekarang.macam bagi hint ja orang nak culik dia kan.
aku la yang baik pi jadi liker tetap dia..kahkahkah..
kesian punya pasal...~~

anyway??rasa pelikkan kalau tak ader sorang pon nak like status kita?#mamat membe aku tu tak rasa awkward pun,aku pelik sungguhla...kes terbalik ni
so sebelum..tulis status...perah otak dulu!!
tak payahla nak madah bagai...jiwang sangat pun orang tak suka tahu?
tapi kalau dah hot tu...tulis apa pun ada orang like..kan kan?
hmm...duniadunia

p/s:
"like" <-- sngat bhaya ,, disebabkan likelah rakan2 fb mnjadi sombong dan lupa diri apabila mereka "hot" dengan like yang banyak ..

9 comments:

cik puan muda umi said...

meh link fb mamat tu,leh tlg like jgak..ekekekeke

yad'z said...

hahaha.. betul2.. kadang2 bila takde orang nak like.. rase nak delete je post tuh..

wanie said...

hhaha..mmg nak bagi..tapi kesian pulak

delete ja...jgn bgi org prasan sudah..hahah

Handsomeboi said...

Haha...add kawan ramai-ramai..rajin like org punya status so dia akan like balik status korang tu..percayalah..hee

NOVA said...

BETUL TU SAYANG.... kekadang kita pelik bila ada owng tulis sattus {hemmm} yg laik bukan main la banyak nyaa. hhahahahha.. dunia dunia... ^_^

cerita best said...

NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman bl0g pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

RedRoza said...

hehehe....kekadang bukan setakat kita yang mencoretkan post nih rase pelik, org yang baca pun selalu gak mngambil tindakan yg pelik2...tndkn utk biar je walaupun suka dngan post tuh...

http://redroza-aarzie.blogspot.com

jemput singgah selalu ye wanie. tq

.........cP~ said...

so far, status FB tak harap sangat respon. tapi, kalau blog, nak je org baca.

Nisa Greennnpanda said...

haha.. klakar..
tp sy mmg xkisah pun org like ke x..
org like tue msti la kne ade sbab..
kalo kite tulis psl kite sdih, xkn org nk like, kn? ^_^

thanks sudi singgah my blog..