Tuesday, December 27, 2011

KHINZIR JADI WATAK UTAMA?

Assalamualaikum...

terkinjakinja hati gumbira lepas tengok drama korea kat tibi lapan tuh..


Uhm..tapi kegumbiraan itu transformers jadi perkara yang tak berapa best.
apakah?
bukan kerana cerita korea romantika tu nak menutup tirai dengan 'and they live together forever'.
bukan.bukan.
tapi aku tak berapa suka hati tengok cerita yang nak menyingkirkan cerita korea romantika tuh.

cerita Journey to the west.
dengar tajuk macam menarik.tapi tak menarik.


sesuai tak bila babi  khinzir jadi watak utama cerita tu?
sesuai?
tak sesuai tahu.
jalan cerita pulak baru tengok iklan dah tahu merapukerapu.merepek.



tak nak letak banyakbanyak.kotor belog aku

hebatlah pelakon tu! sanggup pakai kostum khinzir nak menjayakan watak dalam cerita tu.

memanglah tibi lapan tu berunsurkan kecinaan.tapi Muslim pun tonton jugak.
jadi sila jaga sensiviti kami.kena masuk aduan rakyat nih.femes aku nanti.hala tuju sonsang

jadi marilah kita boikot rambairambai cerita nih.mari bawak sepanduk dan bakar tibi lapan!!
mari lah kita bersama memperjuangkan benda mengarut nih sambil masuk penjara bersama-sama!
yeahh!!

bye!

nota bulu kaki:aku pembuang masa paling banyak depan tibi lapan jadi aku hambik berat.
















9 comments:

ayuna ayuni.. said...

ouh...cite ni... bukan cite baru ni. seingat aku, masa aku sekolah dulu lagi dah ada. pasal dewa-dewa. ada monyet, ada babi, ada dewa bulan tu. aku geli tengok babi tu

Miss Kagimoto said...

haish tak sanggup nak tengok cite tu..huhu :P

myra azraff said...

rating tah menaik ke tak biler bebi pulak jadi hero ni,keh keh..

deQchik zeapy said...

geli tenguk babi ~,,~

Izzan Salwana said...

Dulu pernah tengok cite nih. haha. :)

deQchik zeapy said...

geli tenguk babi........

Siti Nur Aisyah said...

aww,geli geli geli geli.

FatinAmirah said...

betol2,tibi lapan semua cina kot.dari iklan sampai ke berita.

Nurul Mazni Sawal said...

kita pun kene fkir jugak.. bukan kita jer bangsa yang ada kat malaysia nie..citer ni memang dah lame ade.. dlu kat tv3.. selagi tak menghina agama islam, sy rase ok jer. senang citer awak tak payah tengoklah citer nie.. tengok citer lain :)