Tuesday, December 27, 2011

Kegilaan Tudung Dian Pelangi

Assalamualaikum....

waahh!! . waahh!! . waahh!!

berpinarpinar weh! silau mata aku! 
Ouppsss!!ayah aku pengsan weh!
duit banyak perlu dilaburkan untuk benda cambest nih!!
 apakah ia??
apakah benda cambest tuh??

ini  dia!!!
taraaaa.!!!

ada iras aku tak??ada kan??~sambil acu pistol

tudung yang menjadi kegilaan ramai pada dekad ini!!
semua orang bertolaktolak untuk mendapatkannya...huh,tipuu
TUDUNG DIAN PELANGI!!
kenapakah nama DIAN PELANGI?
beliau lah owner Aku Anak Saudagar yang cuns meletop tuu...
stailista and also a fashionista....bertudung lak tuh!memang jelita betullah!

aku?
hapraknista adalah....





TUDUNG DIAN PELANGI nih
simple yet stylish tahu?..
siries aku sukaa!!
tak payah nak lilitlilit sampai nak terputus nyawa sangat kan
so apa lagi...
mari kita beli ramairamai

nak tengok dengan berlebihlebihan,sila pijak
di sini di sini


5 comments:

Karbon Kopie said...

eh. macam tudung bawak je.. ke salah? :p

wanie said...

yaapp
lebih kurang je

Miss Nadya said...

tudung bawal kan??

p/s :: yup..sugar glider namanya..:)

Nurrul said...

cantik lah... tapi nurrul tak pandai pakai.. heheh

al-lavendari said...

uncle berani komen .. tapi apa nak komen ek ? uncle tak pakai tudung !