Sunday, December 25, 2011

Jom mancungkan hidung!

Assalamualaikum.....

heiheihei!

Tadi aku Google la kan pasal face roller  ....alaaaa   benda alah pasal liftinglifting muka tu
alat tu boleh la buat muka jadi slim and lift
tapi aku bukan nak story kat korang pasal tu.....PASAL BENDA LAIN OKES...

APAKAH?

apakah?
CAKAP LA......

haishh....korang ni tak sabar betulla....               ~~ eh?aderker?
 aku nak story kat korang pasal nih!!
taraaa!!!
 





Nama beliau ialah nose clip
alat ni digunakan untuk memancungkan hidung korang...
nak cuba? aku rasa macam sakit je nak clip hidung sana sini....tak best tahu?
bagi hidung yang agakagak kembangkempis boleh la cuba alat ni okes!
bagi aku alat ni mengarut ja..
tapi bila aku baca review dia...ada yang kata berkesan....ade yang tak
well....
bersyukur la atas apa yang korang ada okes..
sebab Allah dah ciptakan apa yang terbaik buat kita..
so bersyukur....

peace :-)

p/s:benda ni betulbetul reminds kan aku pasal klip kayu yang mak aku guna nak sidai kain tuh.nak cuba??korang klip je hidung korang kat klip kayu tu,free pun free kan...
hahaha
 

12 comments:

MISS BRUTAL said...

macam sakit ja..hidung tak mancung pun tak pa..ada orang nakkk..erkk!!
:)

peyansanstaro said...

xmampo nk mncongkan hdong..
hahaha..

Miss Kagimoto said...

hehe, idong bulat pon cantik gak..hee ;D

Izkan Putra said...

ohh..mcm2 kan skang..heeheh....jom singgah & follow my blog

izziqizkan.blogspot.com

cik nAdyYa ツ said...

xyah na mancung sgt ,,,
xcntekk :P

hawiz said...

pehh....haaha...

Eija zolkifeli said...

macam sakit jer tu...klau la mcm tu biar la hidung x mancung pun...hehe

mrs adam said...

eh mcm nak cuba je.haha!

eqaloveto said...

berkesan ke ni? hehe

kim heeruul said...

tak nak la.. tak original nnti hidung
. hahaha

محمد رازيق said...

wah tak sakit ke?? hehe.. salam kenal.. free2, jmput singgah blog.

Siti Nur Sakinah said...

Ada jugak nampak benda tu kat kedai D.I.Y :)
Nyway, hidung dah mancung dah :)
Kalau guna nanti da macam badut -,-