Friday, November 11, 2011

korang selalu jadi camni tak??

status: sedang memegang perut yang kembung kerana baru mengketedarah mi kuah super kaw2 buatan mak aku.ori .anak yang bertuah ini malas menolong.tidur doplohpatjam tepat.

Assalamualaikum...


hey! korang pernah tak bila korang pandang someone tu..pastu korang terpikir pasal orang yang korang pandang tu? ~~ape punya ayat daa....
oke.read again.korang mesti tak paham kan? oke.tak paham suda.sila kontiniu reading oke!




~my mom scolds me...awful moment
  well....,beliyau (ibu aku) memang sudah dikenali serata alam semesta kerana kegarangannya yang kureng sikit dari singa .fuhh...kalau dah meledak..bom kentut pon tak mampu tau nak menggegarkan rumah kecik aku.punyalah hebakk..... ~panjang ooo intro diaa....jangan buat main....
   

ape yang aku pikir bila mak aku marah aku
                                                                ~bukan salah kakak.....tu salah jaja(adik aku) lah..jaja   buduss...siap hang satgi kena dengan aku... :PIKIRAN JAHAT

                                                                ~ibu ni keja marah ja...camna la ayah bole kawin ngan orang cam nih.......:PIKIRAN SADIS
                                                                ~sikit2 aku ja yang kena.ibu ni mesti benci aku.aku anak yang malang kan? sobs sobs..huhuhuh :PIKIRAN SEDIH   





~gurl seksi seksa






  oit..ingat korang je ke boleh pakai baju kecik camtuh ha?aku pun nak jugak....teringin nak try...hoho.. tapi tu la baru aku paham asal duit aku keja pokai ja rupanya suka berangan nak beli seluaq ketat nampak lemak paha + baju labuh ketat kat dada payah nak bernapas....    maybe Allah tak mau aku beli baju camtuh kot...yala2..
 

                                                                            ~pompuan nih tak rasa apa2 ke bila jantan hidung kotak2 tuh pandang dia?publisiti letteww.... :PIKIRAN JAHAT
                                                           ~lawalah betis pompuan tuh...ala..setakat cukur nenek aku pon boleh buat....:PIKIRAN SADIS
                                                           ~aku takut la....pompuan tu dah dedah banyak..aku nih camner la nanti kat akhirat.....:PIKIRAN SEDIH 




~makanan



makan.makan.makan.gemuk nanti ha aku jugak yang merana.terpengaruh iklan obesiti kementerian kesihatan.



                                             ~BULAN POSA:minggu depan nak makan kat kfc.dinner plate,zinger berger,french fries banyak2,cheezy wedges byk2,...tamak..:PIKIRAN JAHAT
                                                        ~pasni aku nak chopp ayam peha nih.wajib cepat.kalau tak 3 ekoq adik aku curik....:PIKIRAN SADIS
                                                        ~kesian kat hang kan ikan...kena gorang bagi hangit dengan aku....huhu  :PIKIRAN SEDIH





~mak cik tukang sapu sampahhoho..aku suka stalk beliyau nih.rapat jugak la dengan aku coz kiteww pernah going trip sekali.lawatan skool...baik betul beliyau ni.tolong protect aku ketika ponteng sekolah tidur kat hostel.hik3....


                                          ~nanti aku nak buang lah sampah banyak2 merata2 tempat.duduk saja noh mak cik nih..hamboihh..    :PIKIRAN JAHAT
                                                    ~laa...mak cik nih tak nampak ke sampah belakang dia tuh?kena tambah power spek lagi nih... :PIKIRAN SADIS
                                                    ~alahai..makcik ni...tua2 pun kena keja lagi...huhuh :PIKIRAN SEDIH


well..tu ja la aku nak share hari ni....malas nak cari info pelik2 untuk korang suma....yang cukup tak?
 oke2..till next time..bye dear!
assalamualaikum.....




 

                                             

               


10 comments:

Ku Azhar said...

waaa!!!!!!!!!! hehehe seksa mataku! kih3.. gurau je

wanie said...

hahaha....malay model tuu

RinsyaRyc said...

>_<

memang! skangni mcm2 org boleh jumpe. peniruan cara barat+ korea..

ღ nurrul ღ said...

hahaha... memang seksa.... biasa lah tuh..:P permainan dunia..

Syafiq Ahadin said...

best2. huk3!

seksi! o yeah!

wanie said...

hahaha....try la pkai bju lgu tuh..wow

syaza said...

hahaha lawak dowh

onie said...

nak mencuba sesuatu yang baru kononnya,haha...apapon, thinking positive for all thing..

cik wanie Lovela (CWL) said...

lagi sedap tgk makann tu..hehehe

suha said...

eh bajet tol la type entry cenggini (pkrn jahat)

kalo cik suha copy paste letak dlm entry cik suha best gak neh (pkrn sadis)

huhu nape la cik suha xde idea best cm awk ek?(pkrn sedih)



(^_^)