Tuesday, October 25, 2011

WTF:Taman Neraka di Thailand

Assalamualaikum.....

well...ader rase kelainan tak masuk blog aku nih???katakan ya!!! yes,trimas ye Cik Kira sebab sudi merembeskan hati dan perasaan untuk mengedit blog shayee~~hik hik
tawaran free..kalau dah nampak depan mate..memang tidak akan dilepaskan.Ya.Wajib ambil.Aku memang bakhil.

okeh,setelah seharian aku tak menaip melainkan menaip password untuk menjengah ke game CSO maka hari ni aku terpaksa menaip lagik.Penat tapi aku dah berjanji kepada belog sayang aku nih.Wajib taip 1 untuk satu hari.Lebih entry yang disiarkan lebih bermakna.

Hari ni nak corat coret pasal Taman Neraka di Thailand .Apesal dekat sangat hah neraka??kenapa??kenapa perkataan neraka mesti dijodohkan dengan taman??
ini memang hell garden lah!
bukan untuk penganut Islam
tetapi untuk penganut Buddha sahaja...nak tengok..pergila sendiri....

Dilahirkan dengan nama Wat Rong Wua Phai adalah suatu taman neraka yang menayangkan gambaran penyeksaan yang diterima kepada makhluk2 yang keji.
Di Wat Rong Wua Phai korang dapat jugak melihat monster2 yang ganass!!! serta setan2 dalam versi Buddha.
Ader yang ditusuk dengan tombak,dengan penderitaan digigit oleh makhluk bernama monster.Korang dapat melihat darah di mana mana saja di kukuhkan pula korang dengan pembesar suara yang mengerunkan.
Inila yang makhluk2 keji lagi berdosa ini harus alami semasa di neraka nanti.

Perhatian:ini bukan betul betullah....

Wow...ader jugak gambaran neraka?kalu la orang Islam dapat tengok neraka..mesti takdak sape nak buat jahat dah kan?konpom tobat teruss kan?huh..dunia duniaa






















sekian
trimas

assalamualaikum.....



4 comments:

domoBUNNY said...

ehh ! betul ka ta taman nih sebenar nya ?? hihi ,seram gak tgok gambaran tu .

wanie said...

hahaha..mestila betul.... ala khas utk golongan buddha jek...

Anonymous said...

wah gmbr tngh 2 @%$%#@

domoBUNNY said...

oouuhh ,jadi kite tak boleh masuk lah kan .ishh menyeram kan rekaan dia .