Sunday, October 9, 2011

WhO uNfRiEnDs Me??

hey!! whassup dear...lame gilaa x post kat blog ni..
well....aku rindu gila nak post tapi no time lar...
o yeah? no time la sangat....ekh! true story...cheq malaih.....!!hik hik hik

ok....back to the aim why aku post setelah lame aku tak post ni kan....
tak r....saja nak bagitau korang something nih...
aku tak tau la aku yang ketinggalan tahap gaban tahun doploh doploh ni kan ke ape ke....


korang pernah nak taw tak sapa yang remove kita lam muka buku??

yeah..skang ni an ada apps baru nak taw..how??

1.korang just bukak web yang aku bagi link ni...
 ~ who removes me??
2.kluar tak lagi?? nampak tak web tu?? kat atas tu kan ada friend finder kan?? sebelah tu ada key comel hijau tu kan(install) kan??
3.tekan la kat situ....jus a few seconds ja...install la...
4.pastu refresh balik muka buku anda....

nota kaki:// lepas refresh tu dapatla korang tengok  kat sebelah home tu ada UNFRIENDS....
tekan ja....berkesan tak??

><" selamat mencuba...

1 comment:

AfiQnAz said...

x de pe pon.. kosong jawh... hahak