Wednesday, October 19, 2011

KOREA ARTIST:dulu and sekarang

Assalamualaikum...

skang ni ramai kan yang suka ubah sana sini...??
oh tidak! tidak! aku bukan bercakap pasal hijrah..ubah dari yang baik kepada yang buruk jauh sekali ubahkan fikiran anda dari suka kan belog kepada benci..ekk??
aku cuma berpotpet2 pasal orang korea yang chomey lote cun teruk laaaa
okeh2...orang korea memang comey kan?
haih....ni yang aku jeles ni...tapi kan bila kita selak balik album sekolah zaman tok nadok artis2 nih dulu berbeza gilaaa kan?
kenapa??ader rahsiaa??
oh mestilaa....ubah2 wajah a.k.a bedah plastik...

jom usha sape yang kena....

choung kyung ho





junjin




choi seung hyun




park han byul




park jung ah



camna?? korang ader semangat ke nak buat cocok2 sana sini tuh?? cantik tu memang la cantik kan..tapi kalau hasilnya tak cantik turunla aset saham mas kawin korang ...huhuhu
lagipun benda ni kan haram untuk umat Islam..so tak yah la nak pi ubah cocok sana sini tu?manyak la wit korang....derma kat aku pun lagi bagus
bersyukur la dengan apa yang korang ada...macam aku..natural..hik hik hik

okeh2..puas dah merapu..
assalamualaikum

trimas!

4 comments:

blogtilldrop said...

tu dia... beza betui..

adwafarahin said...

klu x berubah konpem la x glamer nnt hehe :P

kaizen said...

no 3 tu cam bapok pon ade... hehehe

*tq sudi follow blog yg x seberapa...

Allya Syahirah Riff said...

tak percaya laki korea secomel prempuan! haishh. aigooo~