Sunday, October 16, 2011

Bahayanya tandas duduk!!

Assalamulaikum.....

hari ni tak mau ber lipur lara panjang-panjang ye....nak nasihat je....
selama ni aku memang la tau yang tandas duduk tu bahaya..tapi aku tak tau pulak kesannya boleh jadi sampai teruk macam tu sekali....
itula..orang bagi tandas yang namanya duduk so dudukla...kalau orang bagi tandas yang namanya cangkung barula boleh cangkung...
ini kalau da tandas duduk pi buat bagi cangkung...kesannya..wow! sangat indah laa kan kesannya...

nak dengar cerita tak??

Kisah daripada gambar dibawah: Model dalam gambar dibawah ni adalah seorang perempuan. Suka la korang kan??? Hakhakhak…Ok masa awek ni gunakan tandas duduk, beliau telah sengajakan diri mencangkung kat atas mangkuk tandas tu. Mungin akibat daripada berat awek tu tidak boleh ditampung oleh mangkuk tandas tadi, ianya telah terbelah dua lalu membelah sebahagian punggung awek tu. Korang faham kan? Hasilnya adalah seperti dalam gambar dibawah ni.






hebatkan??
so korang jagalah diri korang dengan baik ye
"GUNAKAN TANDAS DENGAN BAIK"



2 comments:

Hanie Maisara said...

yeckk ! geli

Akbar Wahyu said...

ngeri tambah geli ane ngeliatnya...

follow back blog ane gan...
http://akbarwahyu24.blogspot.com/