Friday, October 21, 2011

8 LUBANG TERBESAR DI DUNIA

Assalamualaikum...

huh...lama kan aku tak post kat belog ni..korang rindu kat aku tak??hehehe..perasan kan aku..?

hurm..arini aku nak post pasal 8 lubang terbesau...terhebat dan termenarik yang ader kat dunia ni....

meh usha tengok....kot2 la ader yang korang berkenan nak buat tempat bulan madu ker....



big blue hole,belize....cantikkan?


diavik mine


guatemala sink hole....tanah yang tetibe je tersink


lubang besau kimberley,afrika


monticello dam..wow!


darvaz burning crater,terkenal dengan nama lubang neraka....jom terjun sama-sama nak tak?



mirny diamond mines.lubang kedua terbesau di dunia



apa ini??penemuan menakjubkan!

heh...agak2 kalau korang nak bunuh diri ke ape ke..meh la terjun dalam lubang ni....best ape...xder sape nak tolong kambus kan korang..kan senang

tapi jangan la korang terjun dalam gambar lubang yang last tu..tak muat!

hokeh2..malas da nak merapu..bye

assalamualaikum

trimas!






No comments: